חיפוש

היעדים הכי מיוחדים באירופה ב 2019

יבשת אירופה מהווה הזדמנות מצוינת לחופשה זוגית או משפחתית, והמומחים של חברת קושר בוקינג מציגים לכם כעת את היעדים הכי מיוחדים שאסור לכם לפספס בחופשה הבאה.

חופשה באירופה – עלויות זולות יותר מאי פעם

אם בעבר חופשה באירופה עלתה לא מעט כסף, כיום ניתן לטוס ליבשת במגוון רחב של דרכים וחבילות, ובכך להקל באופן משמעותי על עלות הנסיעה. למעשה, כפי שמסבירים בחברת קושר בוקינג, חברת התיירות המובילה בישראל בעבור המגזר הדתי, ישנם לא מעט חבילות נופש אשר מותאמות בעבור הקהל הדתי ומאפשרות לבקר בלא מעט מדינות, בעלות אטרקטיבית לכל כיס. מהם היעדים המיוחדים ביותר? להלן הפרטים.

עיר בחול

יעדים מיוחדים לחופשה באירופה

  • פראג – פראג מהווה את היעד המיוחד והחם ביותר בשנה הזו, וזאת לאור העובדה כי כיום ניתן לרכוש באמצעות חברת קושר בוקינג חבילות נופש בעלויות אטרקטיביות לכל המשפחה או במתכונת זוגית, ובכך להיות בטוחים כי כספכם מושקע בחוכמה. פראג היא מדינה יפהפייה אשר בה אין ספור אתרי תיירות, בילוי כמו גם מסעדות כשרות ומלונות כשרים אשר מאפשרים לחוות חוויה בלתי נשכחת, בעיקר בשל העובדה כי מדובר במדינה זולה מאוד אשר המחייה בה ביחס לערי אירופה היא זולה בעשרות אחוזים. למידע נוסף לגבי חבילות נופש לפראג, הנכם מוזמנים לפנות דרך האתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.kosherbookings.com.
  • פורטוגל – בשנים האחרונות פורטוגל עלתה לכותרות הרבה בשל העובדה כי ניתן להוציא בעבור ישראלים דרכון פורטוגלי, אולם סיבה נוספת לתהודה הרבה אליה זוכה המדינה נעוץ בעובדה כי מדובר במדינה זולה ויפהפייה אשר בה חוף ים מדהים כמו גם אתרי היסטוריה ותרבות עשירים. בנוסף, מדובר בזמן טיסה קצר ביותר מישראל וכיום ניתן לאתר לא מעט חבילות נופש של הכול כלול בעיר הבירה ליסבון, או בעיר פורטו הסמוכה אליה.
  •  בוסניה – על אף העבר הלא פשוט של המדינה, בוסניה היא אחת המדינות היפות ביותר ביבשת אירופה, ולה מאות כפרים קטנים אשר מאפשרים לקבל חווית חופשה בלתי נשכחת. הכפר בלאגי, אשר נחשב לאחד הכפרים המיוחדים ביותר בעולם וזאת לאור אגם יפהפייה אשר זורם מתחת לקירות מנזר.
  • שבדיה – שבדיה היא מדינה מומלצת מאוד לטיולים, וזאת לאור העובדה כי מדובר במדינה בה יש לא מעט פארקים כמו גם אגמים יפהפיים בהם ניתן לבצע טיולי יום או לילה. בנוסף, ניתן ליהנות ממגוון של אטרקציות כמו גם מסעדות מצוינות, בעלות אטרקטיבית לכל כיס.
  • רומניה – ברומניה תוכלו למצוא לא מעט אטרקציות מעניינות כמו גם קזינו, מסעדות כשרות וכן מלונות ברמה של חמישה כוכבים בעלות מינימלית ביותר. בנוסף, מדובר בזמן טיסה קצר מאוד ובחופשה אשר מאפשרת לחוות מדינה מודרנית אשר שמרה גם על האותנטיות רבת השנים.
רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא