חיפוש

כך בכל זאת הצלחתי לקנות לי טוסטוס קטן

כך בכל זאת הצלחתי לקנות לי טוסטוס קטן

כל מי שהיה סטודנט בארץ שלנו, כמוני, יודע לומר עד כמה זה לא באמת פשוט. מצד אחד אנחנו לומדים מתוך שאיפה גדולה להצליח בחיים אבל מצד שני עלינו גם לעבוד בכל מיני עבודות שלא מכניסות מספיק כסף. נעים מאוד: אני שושי ואני סטודנטית צעירה להנדסת מכונות. אני לומדת באוניברסיטת תל אביב ולמחייתי עובדת בשלוש עבודות שונות. יום אחד, כשישבתי וחיכיתי דקות ארוכות לאוטובוס שהגיע באיחור ובגללו איחרתי למשמרת, החלטתי שאני לא יכולה להמשיך כך יותר ושאני חייבת לקנות לי טוסטוס קטן. הבעיה הייתה מאיפה אני מגייסת כסף להוצאה גדולה כל כך, כי הרי בחשבון הבנק של כל סטודנטית ממוצעת אין יותר מאלף ₪. רגע לפני ייאוש נזכרתי ביוזמה של משה כחלון והמפקחת על הביטוח במשרד האוצר דורית סלינגר – הר הכסף שמבטיח למצוא לכולם כספים אבודים.

אופנוע

בדיוק הסכום שהיה חסר לי

נזכרת אומנם ביוזמה של "הר הכסף" שמטרתה לסייע לציבור הרחב למצוא כספים שהופקדו עבורנו בעבר ומחכים לנו בקרנות הפנסיה וקופות הגמל, אך מה לאישה צעירה כמוני ולכל זה? למרות הסקפטיות החלטתי להיכנס לאתר, אחרי חיפוש קצר בגוגל, והחלטתי לעשות בדיקה. נזכרתי שעוד הרבה לפני הצבא עבדתי במספר חברות גדולות גם של כוח אדם וגם של מתן שירותי ניקיון וקוסמטיקה כמו התחדשות למשל, מה שאומר שהחברות האלה בוודאי הפרישו לי בצורה מסודרת כספים. עכשיו, כשאני כל כך זקוקה לכסף כדי לקנות טוסטוס, אולי יש לי סיכוי לקבל אותו!

החברה שסייעה לי לקבל את המגיע לי

בחיפושים שלי אחר "הר הכסף" גיליתי שזה גם שם של חברה פרטית שלמעשה נותנת ללקוחות שלה שירות המשך לרפורמה הממשלתית והחלטתי לפנות אליהם. בחברה זו קיבלתי בדיוק את השירות שלו הייתי זקוקה, כי הבעיה הייתה שגם אם אני מאתרת את הכסף, איך הוא בכלל עובר אלי ואיך אפשר לעשות זאת הכי מהר. "הר הכסף", החברה הפרטית, נתנה לי שירות נפלא וכעבור פחות מחודש קניתי לי את הטוסטוס שרציתי, מה שמסייע לי היום להגיע בזמן לכל אחת משלוש העבודות שלי.

רוצים גם אתם למצוא את כספכם?

הנה קישור: https://silver-mountain.co.il

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא