חיפוש

ניהול ופיקוח פרויקטים בבנייה – נדל"ן בארץ ובחו"ל

רכישה של נכס נדל"ן בחו"ל מחייבת עבודה עם חברות מקצועיות וזאת על מנת להבטיח כי ההשקעה שביצעתם היא נכונה וכי הנכס מנוהל מא' ועד ת' וזאת בשקיפות ובאחראיות מלאה.

 

Construction

 

השקעה בנדל"ן בגרמניה – אופציה חסרת תקדים להגדיל את ההכנסות

השקעות בנדל"ן כבר מזמן הפכו לשם דבר בעבור ישראלים רבים, גם כאלו אשר לא חשבו שהם ישקיעו את כספם, זאת משום שנדל"ן בחו"ל הוא נדל"ן מניב מאוד אשר ההשקעה בו איננה חייבת להיות בעלות של מיליוני שקלים, כפי שרבים סבורים. ע"פ המומחים של חברת MHR1  אשר נחשבת כיום לאחת החברות הבולטות בתחום, זאת לאור הצלחתה חסרת התקדים בהשקעות של ישראלים בנכסי נדל"ן מסחרי בגרמניה "האופציה להשקעה במדינה היא חסרת תקדים וזאת משום שהתשואה המתקבלת היא גבוהה בעשרות אחוזים מהתשואה אשר מתקבלת באפיקים אחרים, וזאת משום שבניגוד לישראל גרמניה מעודדת משקיעים זרים להשקעה בנדל"ן וזאת בעשרות אחוזים פחות משאר מדינות העולם". כלומר, אם ברשותם יש סכום כסף שאתם תוהים מה לעשות עמו  – הדרך הטובה ביותר היא להשקיע אותו ברכישה של נכס נדל"ן מסחרי בגרמניה מה שיניב לכם תשואה נאה במינימום מאמץ, וזאת בזכות חברת MHR1 אשר תלווה אתכם לכל אורך הדרך, בשקיפות מלאה. למידע נוסף צרו קשר במספר 077-2305103 והצטרפו למאות הישראלים שכבר מחזיקים ברשותם נכס נדל"ן בגרמניה, מדינה בעלת יציבות כלכלית ושפע של אפשרויות.

 

מגדלי משרדים

 

ניהול ואחזקת מבנים באמצעות חברת מרכז העיר נדל"ן

בין אם מדובר בנכס אותם רכשתם בישראל או בעולם, אין ספק כי על מנת להקל על הלחצים המתלווים לתחזוקה השוטפת של הנכס יש לקחת חברה מקצועית אשר תדע לספק שירות צמוד של 24/7 לכל מענה או דרישה. חברה כזו היא חברת מרכז העיר נדל"ן ניהול ופיקוח פרויקטים בבנייה למגורים אשר באמצעותה תוכלו לחסוך אלפי שקלים כמו גם לקבל טיפול אישי ומקצועי, זאת לאור ניסיונה העשיר בתחום ניהול פרויקטים נדלנים בסדרי גודל עצומים הן בישראל והן בעולם. החברה מאפשרת לכם לבצע השקעה בנכסי נדל"ן בארץ ובעולם, הן באמצעות קבוצות רכישה או באמצעות הצוות המקצועי של החברה אשר מורכב ממיטב המומחים בתחום, מה שמאפשר לכם לקבל שקט נפשי לכל אורך התהליך וידיעה ברורה כי אתם בידיים הטובות ביותר. מאז הוקמה החברה, היא זוכה לאין ספור מחמאות מלקוחותיה וזאת לאור השירות האדיב והמקצועי כמו גם הידע הרב בו מחזיקה החברה אשר כולל חשיבה פורצת דרך כמו גם התמקדות בצרכים של כל לקוח, כך שתוכלו לדעת כי עשיתם את הבחירה הטובה ביותר בעבורכם ובעבור הנכס אותו אתם מעוניינים לרכוש ולנהל. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? השאירו את הפרטים שלכם באתר Genesis100 ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא