חיפוש

קורס שיווק דיגיטלי במכללת לינק

שיווק דיגיטלי הוא היום התחום הצומח ביותר בענף האינטרנט, ולא בכדי. מדובר במקצוע מבוקש מאוד בשוק התעסוקה. במכללת לינק ניתן ללמוד את הקורס הזה ולהתחיל בקריירה חדשה ומבטיחה ובעיקר – מכניסה.

 מהו שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא שיווק מדויק, מדיד ואינטראקטיבי של מוצרים או שירותים באמצעות שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות חדשניות. שיווק דיגיטלי למעשה מאגד את כלל הפעילויות הדיגיטליות האפשריות לקידום עסקי, זאת באמצעות הגעה ממוקדת לקהל היעד, העברת המסר ובסוף ביצוע הרכישה. למעשה, שיווק דיגיטלי הוא כיום הדרך הטובה ביותר לקידום עסקים באופן מיטיבי ומדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר במשק הישראלי וגם בעולם, זאת משום שמדובר בתחום מתפתח וצומח בקצב מסחרר, כאשר המשכורות יכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים עם אפשרויות קידום מצוינות עבור אלו המעוניינים ללמוד את הקורס.

קורס שיווק דיגיטלי

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעוניינים ללמוד שיווק דיגיטלי, זאת כדי לקבל כלים חדשנים ומתקדמים אשר בכוחם לשפר ולהזניק עסקים ולקבל החלטות שיווקיות ואסטרטגיות מדויקות יותר. קורס שיווק דיגיטלי מעניק מגוון של כלים שימושים וכן הבנה אסטרטגית עבור מנהלים השואפים לשדרג את הביצועים של החברה באמצעות שיווק דיגיטלי מקצועי וממוקד. למעשה, הקורס מאפשר לקבל התנסות מעשית וכן למידה פעילה בכיתה, הן בפן המעשי והן בפן הפרקטי. בקורס נלמדים התכנים המרכזיים והחשובים ביותר כיום בשיווק דיגיטלי והם כוללים מגמות בעולם השיווק הדיגיטלי בארץ ובעולם, מושגי יסוד בתחום, שימוש בכלים שמושים וכן ביצוע שיווק באמצעות המכשירים הסלולריים – אחד המסלולים המאתגרים והצומחים כיום בתחום השיווק.

שיווק דיגיטלי

למי מיועד הקורס?

קורס שיווק דיגיטלי במכללת לינק מיועד למנהלות אשר מעוניינות להרחיב את הידע שלהן בתחום השיווק הדיגיטלי, כמו גם לכאלו אשר חסרות ידע לחלוטין בתחום. למעשה, הקורס מיועד למנהלות ממגוון רחב של תחומים כמו מנהלות חברות ועמותות, יזמיות, מנהלות שיווק ועוד. על מנת להתקבל לקורס יש צורך בניסיון ניהולי או תואר אקדמי ממוסד מוכר, כמו גם ביצוע ראיון אישי. מאחר ומדובר בתחום חדש יחסית, לא נדרש ידע קודם בתכנות או ידע מקצועי במחשבים זאת משום שכל התרגילים המתבצעים בקורס הם ברמת המשתמש בלבד.

קורס שיווק דיגיטלי – רק במכללת לינק

לינק הינו מרכז חדשני ויוקרתי הממוקם בבית שמש ואשר מציע לימודי תעודה לנשים בלבד במגוון תחומים. קורס שיווק דיגיטלי בלינק מועבר ע"י סגל מרצים מהמובילים בארץ, ובעלי ניסיון רב בתחום של שיווק – כאמור, אחד התחומים הצומחים ביותר והמניבים ביותר במדינת ישראל ובעולם בפרט. לינק מהווה נקודת מפגש יוצאת דופן ומיוחדת עבור נשים מכל הגוונים אשר מעוניינות ללמוד בסביבת לימוד נעימה, לקבל  השראה ידע והכוונה מדויקת, כמו גם ללמוד מקצוע מאתגר ומעניין. מעוניינת לקבל פרטים נוספים? פני עוד היום למרכז לקבלת מידע נוסף.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תיקון כיורים

כיור הוא אחד מהמתקנים הנפוצים ביותר בבית, ולא נדיר שהוא יפתח בעיות לאורך זמן. החל מנזילות וסתימות ועד צנרת וברזים פגומים, ישנן בעיות רבות שיכולות

קרא עוד »