חיפוש

המשרד החדש בעיר חדשה – מה לעשות?

אמנם ההובלה הקלאסית משמשת על מנת להעביר תכולה של דירה, אך גם בעת הובלה של משרד יש צורך בחברת הובלות. הובלה זו אף דורשת משאבים רבים יותר מאשר הובלה של דירה – שכן המשרד משמש לרוב אנשים רבים, ולכן יכיל ציוד רב יותר (כולל ריהוט כבד ומוצרי חשמל רבים). אלו הדברים שיש לשים לב אליהם על מנת לייעל את ההובלה של המשרד שלכם.

 

מה חשוב לדעת בעת העברת משרד למקום חדש?

ראשית, חשוב להכיר בהבדל שבין הובלה רגילה להובלה עסקית. כפי שציינו קודם, הובלה עסקית לרוב תכיל הרבה יותר ציוד וריהוט כבד, ולכן תדרוש הקצאת משאבים רבה יותר מצד חברת ההובלות – כוח אדם נוסף, מספר משאיות הובלה (או משאיות גדולות מהרגיל) וכן הלאה.

חשוב להזמין חברת הובלות שעוסקת בהעברת משרדים וציוד משרדי, על מנת שתוכלו להיות בטוחים שיש להם את הידע והמיומנות הנדרשת כדי להעביר את הרהיטים הכבדים.

בנוסף, אם דרושה לכם העברה של ציוד שמוגדר כרגיש מבחינה עסקית (כמו קלסרים שמכילים חומרים מסווגים או סודות מסחריים), חשוב לבחור בחברת הובלות אמינה – שדרכה תוכלו להעביר גם ציוד מסוג זה ללא חשש. אופציה נוספת היא להעביר את החומרים האלו בצורה ידנית על ידיכם, על מנת שהדבר לא יעיב על התחושות שלכם בעת ההובלה.

 

מהו המחיר של הובלת משרד?

כמו כל סוג הובלה, גם כאשר מדובר על הובלה עסקית המחיר לרוב לא יהיה אחיד. לעיתים קרובות המחיר משתנה בין הובלה להובלה, ותלוי במספר פרמטרים – כמות הציוד שיש להעביר וסוג הציוד (אם מדובר בכמות רבה של ציוד בעל משקל רב, המחיר של ההובלה צפוי לעלות), מיקום המשרד (האם יש אליו גישה נוחה, האם הוא ממוקם בקומה גבוהה ואז יצריך שירותי מנוף), האם נדרשים שירותי פירוק והרכבה של הציוד ועוד.

 

כיצד תוכלו להבטיח שכל המורצים יגיעו ליעדם בשלום?

 

בחירה חברת הובלות מקצועית ואמינה

כאמור, הבחירה של חברת ההובלות יכולה להשפיע רבות על יעילות ומהירות ההובלה, כן על האיכות שלה. חברה מקצועית ומיומנת תדאג לכך שכל החפצים שלכם יגיעו בבטחה ליעדם החדש, גם אם תנאי השטח אינם אופטימליים.

על מנת לבחור חברה אמינה, תוכלו לחפש אחר המלצות וחוות דעת באינטרנט וברשתות החברתיות. אם אתם רוצים חוות דעת אישית יותר, תוכלו לשאול בני משפחה או חברים שעברו דירה בזמן האחרון.

חשוב לבחור את החברה גם לפי השירותים שהיא מציעה – ייתכן ותידרשו לשירותי אריזה ופריקה, שירותי מנוף, השכרת משאית להובלה עצמאית ועוד.

 

ביטוח שיכסה את הנזקים הפוטנציאליים

אם אתם מעוניינים לבטח את עצמכם מכל הכיוונים, תוכלו לרכוש פוליסה שתבטח את החפצים המשרדיים שלכם מפני נזקים שעשויים להיגרם בעת מעבר המשרד למיקומו החדש.

 

משרד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תיקון כיורים

כיור הוא אחד מהמתקנים הנפוצים ביותר בבית, ולא נדיר שהוא יפתח בעיות לאורך זמן. החל מנזילות וסתימות ועד צנרת וברזים פגומים, ישנן בעיות רבות שיכולות

קרא עוד »