חיפוש

מהו חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה?

כל עובד צריך להכיר מקרוב את חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה. שכן, מדובר בחוק שמטרתו לשמור על העובד ולהגן עליו. במדריך הנוכחי נבחן באופן מעמיק יותר את החוק המדובר, נציין מה אפשר לעשות במידה והמעסיק שלכם עובר על החוק ואיך תוכלו לקבל את הזכויות שמגיעות לכם. הישארו אתנו ותצאו מומחים בכל הנוגע לחוק זה.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי שאתם קוראים ברגעים אלו ממש אנו כותבים לאחר שקיבלנו פניות מצד גולשים שציינו כי אין מספיק מידע בנושא ברחבי הרשת. הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בעצירת שטף הכתיבה שלנו. שכן, מדובר פה בנושא חשוב שצריך להעלות למודעות. אין לנו ידע מעמיק בתחום, לכן, החלטנו לפנות אל גורמים יודעי דבר – אנשים שתבעו את המעסיק שלהם מכיוון שזה עבר על החוק המדובר.

ביקשנו מהם לציין בפנינו את כל המידע שכולם צריכים לדעת בנושא. לאחר שכל המידע נמסר לנו, ריכזנו אותו במקום אחד וסיכמנו אותו במדריך זה. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות נרחבת בקרב עובדים רבים ברחבי הארץ.

 

תכירו את החוק לשוויון הזדמנויות בעבודה

החוק המדובר שבגללו התכנסנו כאן היום נחקק בעקבות צורך באכיפה אחר אופן ההעסקה של מעסיקים רבים. שכן, לפני כמה שנים היו תביעות רבות ותלונות מצד עובדים רבים שציינו כי ההעסקה שלהם אינה מכבדת והוגנת. היו כמובן גם מי שטענו שההעסקה שלהם אינה שוויונות.

הדבר הוביל לקביעת חוק זה שמאפשר בעצם לשכבות המוחלשות של האוכלוסייה לתבוע את הזכויות שלהם ולדרוש בעצם שישלמו להן פיצויים במידה ואירעה להם אפליה כלשהי. אם המצב הזה מוכר לכם ואתם סבורים שיש לכם עילה לתביעה, היכנסו לאתר krisitax.com ותקצרו את הדרך להגשת התביעה.

 

איך אפשר לתבוע במצב שבו מעסיק עובר על החוק?

אם אתם סבורים שהמעסיק שלכם עבר על החוק המדובר, אתם צריכים לפנות בהקדם אל עורך דין שבקיא בתחום. שכן, כך תוכלו לברר תחילה שיש עילה לתביעה. במידה ויתברר כי אכן יש עילה שכזו, עורך הדין יבצע את ההליך המשפטי יחד עמכם במטרה להביא את הצדק שמגיע לכם וכמובן שגם את הפיצויים.

 

טיפ במציאת עורך דין

אם הגעתם למסקנה שאתם רוצים להסתייע בשירותיו של עורך דין, כדאי שתערכו בירור מקיף תחילה כדי לבדוק שאכן מדובר בעורך דין מקצועי ומומלץ. כלומר, כזה שאחרים הסתייעו בו ויצאו מרוצים. דעו כי אפשר למצוא חוות דעת ברחבי הרשת באמצעות גלישה בפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה. אם אתם סבורים שהמעסיק שלכם עבר על החוק, פנו לעורך דין בהקדם.

הזדמנויות בעבודה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ועדת ערר
מהי ועדת ערר?

בהתאם לחוק, כל מוסד חינוכי המחנך יותר מעשרה ילדים מגיל שלוש ומעלה מחויב ברישיון משרד החינוך. רישיון זה ניתן בתחילת שנה, ולמוסדות יש אפשרות לזכות

קרא עוד »