חיפוש

4 טיפים לבחירת עורך דין לתביעת תאונת עבודה

עברתם תאונת עבודה ונאמר לכם שאתם צריכים לפנות אל עורך דין לתביעת תאונת עבודה? רגע לפני שתפנו אל עורך דין אקראי, אתם צריכים לקרוא את

השורות הבאות, בהן נציג בפניכם את 4 הטיפים לבחירת עורך דין לתביעת תאונת דרכים.

את הטיפים ריכזנו לאחר ששוחחנו עם עורך דין שעוסק בתחום, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בטיפים של מומחים.

 

הטיפ הראשון – תבדקו שמדובר בעורך דין שעוסק בתחום תאונות עבודה

חברים, מכרים וגם קולגות צפויים להמליץ לכם על עורך דין שליווה אותם פעם במהלך תביעה שהגישו. העניין הוא, שלא כולם יודעים שלכל עורך דין יש התמחות אחרת. כך שאם אחד פנה אל עורך דין לענייני משפחה בעבר, סביר להניח שהוא לא יוכל לסייע לכם אם עברתם תאונת עבודה. כך שכעת, אתם צריכים לוודא שמדובר בעורך דין שעוסק בתחום תאונות העבודה. אם עורך הדין עוסק בתחום אחר, אתם יכולים לדעת מראש שהוא אינו יוכל לסייע לכם בפנייתכם הנוכחית.

 

הטיפ השני – תבדקו מהו ניסיון העבר של עורך הדין

ניסיון העבר של עו"ד תאונות עבודה הוא חשוב מאוד. שכן, הניסיון בתחום הביטוח ובכל הנוגע לתחום הרפואי הוא גורם משמעותי בכל הנוגע לניהול התיק. עו"ד בוים, עמו התייעצנו בנושא למטרת כתיבת הטיפים ציין כי מרבית התיקים שמגיעים אל משרדו (בוים & תומא) מסתיימים ללא צורך בניהול הליך משפטי כלל. המשמעות בסופו של דבר, היא קיצור של טווח זמן הטיפול בתיק שנחשב למשמעותי מאוד עבור כל לקוח. לכן, אין זה מספיק לבדוק שעורך הדין עוסק בתחום תאונות העבודה, חשוב מאוד גם לבדוק שיש לו ניסיון בתיקים מסוג זה.

 

הטיפ השלישי – תערכו בירור מקיף ברשת

סביר להניח שכעת כבר יש בידכם עורך דין שעוסק בתחום תאונות העבודה, כך שנותר לכם כעת לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת. בירור זה יאפשר לכם להיות בטוחים ב-100% שאתם בוחרים בעורך דין שמתמחה בתחום תאונות עבודה ושיש לו ניסיון בתחום. את הבירור תוכלו לעשות באמצעות חיפוש בגוגל באמצעות יישום ההנחיות הבאות:

  1. רשמו את שם העורך דין
  2. תבדקו את הביקורות שנכתבו עליו
  3. תבדקו מה כתבו על ההתמחות שלו בתחום ועל הניסיון שלו

 

הטיפ הרביעי – תבקשו לערוך שיחת ייעוץ

כדי ליישם את הטיפ האחרון אתם צריכים להתקשר אל עורך הדין הנבחר ולשמוע את קולו. במהלך השיחה, תוכלו להתרשם מהמקצועיות שלו, מהאופן שבו הוא מתנסח. כך תוכלו לדעת אם עורך הדין המדובר מתאים לכם או שמא עליכם לחפש עורך דין אחר.

 

סיכום

אלו היו ארבעת הטיפים שיאפשרו לכם לבחור עורך דין לתביעת תאונות עבודה ולהיות בטוחים שבחרתם נכון. כעת, נותר לכם רק לבחור את עורך הדין המתאים ביותר. לנו נותר לאחל לכם שתרגישו טוב ובהצלחה.

איש קורא

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ועדת ערר
מהי ועדת ערר?

בהתאם לחוק, כל מוסד חינוכי המחנך יותר מעשרה ילדים מגיל שלוש ומעלה מחויב ברישיון משרד החינוך. רישיון זה ניתן בתחילת שנה, ולמוסדות יש אפשרות לזכות

קרא עוד »