חיפוש

4 טיפים לקוסם המתחיל

קוסמים על סוגיהם השונים הפעימו את האנושות משחר ההיסטוריה. האהבה למופעי קוסמות חוצה מדינות, יבשות ותרבויות. כמו כן, קוסם מתחיל אשר מצליח לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהתברג בתעשיית הבידור כקוסם מן המניין, מבטיח לעצמו תעסוקה בטוחה ואת אהבת הקהל. אם אתם קוסמים מתחילים ואתם חשים כי אתם זקוקים לפריצת דרך, הנה 4 טיפים שיחדדו אתכם ויהפכו אתכם לקוסמים טובים יותר. 

 

קוסמים – מי הם באמת?

בעבר, צפייה בקוסמים בפעולה היה דבר שניתן לבצע רק במסגרת מופעים גדולים ומעוטרים. היום, בשל הביקוש ההולך וגובר למופעי קוסמות, המצב שונה בתכלית. למעשה, ניתן להזמין קוסם מיומן לכל דורש וכמעט לכל מטרה. בין אם מדובר ביום הולדת לילדים, אירוע עובדים או למעשה כל התכנסות בה יש דורש למופע מרכזי.

לפרטים נוספים בנוגע למופעי קוסמים והעוסקים במלאכת הקסם לחצו כאן. אז בלי הקדמות ארוכות ובלי גינונים מיותרים, הנה 4 הטיפים שריכזנו עבורכם, או שהיישום שלהם בשטח יהפוך אתכם לקוסמים שתמיד חלמתם להיות:

 

  • לעולם אל תפסיקו ללמוד

עולם הקוסמות הוא עולם שלא מפסיק להתחדש אפילו לשנייה, בכל רגע נתון נוצרות מיומנויות חדשות ובשורות רבות. כדי להציב את עצמכם בפסגה, דאגו תמיד להישאר מעודכנים ואל תישארו מאוחר. בעבר, קוסמים נדרשו לקרוא ספרי קוסמות עבי כרס ולנבור בספריות ימים כלילות. בימינו, האינטרנט עומד לרשותנו והוא מכיל בתוכו כמעט כל מידע שנדרוש.

 

  • הבדילו את עצמכם מהשאר

קוסמים מצליחים הם קוסמים שיודעים לבדל את עצמם מהאחרים. גבשו לעצמכם את דמות הקוסם שלכם כתלות באופי שלכם, בדברים שאתם אוהבים לעשות ובאופן שיבדר את הקהל בצורה המיטבית. אם תצליחו לבדל את עצמכם בצורה טובה ואותנטית, תבטיחו לעצמכם קהל מסור שלא יצליח למצוא את אחרים את מה שהוא מוצא אצלכם.

 

  • תינוק לומד לזחול לפני שהוא מתחיל ללכת

טעות נפוצה של קוסמים מתחילים נוגעת בניסיון שלהם לקפוץ למים העמוקים עוד לפני שהם למדו את הבסיס. אל תמהרו, למדו היטב את יסודות המקצוע לפני שאתם מתנסים בקסמים המורכבים. אל תשכחו, מופע טוב הוא כזה שרמת הקסמים בו הולכת וגוברת ולא מופע שמורכב כולו מקסמים ברמה הגבוהה ביותר. לימוד מעמיק ושטתי של הבסיס יסלול לכם את הדרך גם לקסמים המורכבים והקשים.

 

  • הקיפו את עצמכם בקוסמים

אל תצאו למסע הזה לבד. כקוסמים מצליחים, סביבת קוסמים תבטיח לכם את שיפור המיומנות שלכם, דרך צפייה ושיח תוכלו לקבל השראה ולהרחיב את האופקים שלכם. בנוסף, תוכלו לשתף את הרעיונות ולהציג בפניהם חלקים המופע.

 

לסיכום – אל תוותרו על החלום

יציאה לדרך חדשה היא תמיד דבר קשה. ייתכן שהסביבה לא מחבקת ותומכת, חשוב זכור למה נכנסתם לתחום ומה משאיר אתכם בו. אל תעצרו לרגע ואל תפסיקו לשדרג את עצמכם עד שתגיעו ליעד, בהצלחה!

קוֹסֵם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תיקון כיורים

כיור הוא אחד מהמתקנים הנפוצים ביותר בבית, ולא נדיר שהוא יפתח בעיות לאורך זמן. החל מנזילות וסתימות ועד צנרת וברזים פגומים, ישנן בעיות רבות שיכולות

קרא עוד »