חיפוש

כמה עולה ייעוץ עם עורך דין תאונות עבודה?

לא משנה במה אתם עובדים, אתם עשויים להיקלע במהלך הקריירה שלכם לתאונת עבודה. גם אם זה היום הראשון בעבודה וגם אם אתם רגע לפני מסיבת הפרידה, תאונה היא דבר שלא תמיד ניתן למנוע. תאונת עבודה מצריכה ייעוץ מעורך דין תאונות עבודה. במאמר הבא נסביר בין השאר כמה עולה ייעוץ כזה.

 

עורך דין תאונות עבודה

תאונת עבודה יכולה לקרות לכל עובד. התאונות הללו לא משויכות למקום עבודה מסוג ספציפי, והן עשויות להיגרם גם במקום עבודה בסביבה פתוחה וגם בסביבה סגורה, גם במקום עבודה עם אופי משרדי וגם עם אופי אינטנסיבי יותר. עורך דין תאונת עבודה הוא איש המקצוע בעל הבקיאות המרבית ביותר בחוק, בכל מה שקשור לתאונות עבודה. הוא יוכל לתת לכם ייעוץ וסיוע פרקטי מבחינה משפטית לאחר אירוע של תאונת עבודה.

 

תאונת עבודה – אירוע משפטי לכל דבר ועניין

חשוב להבין – תאונת עבודה היא אירוע משפטי. אומנם הנפגע לא חושב על כך ובעיקר מנסה להבין בהתחלה כיצד הוא יכול לטפל בעצמו ומה הנזקים הגופניים שאירעו, אך למעשה, לנפגע עבודה עומדות זכויות מיידיות מטעם החוק. למשל, נפגע תאונת עבודה זכאי להכרה מהביטוח הלאומי ולקבלה של פיצויים כספיים משמעותיים. תאונה עבודה היא תאונה שמוגדרת בחוק ומעוגנת על סוגיה השונים בחוק.

 

מדוע כדאי להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה?

התייעצות עם עורך דין תאונות עבודה היא דבר משמעותי מאוד. עורך הדין יוכל להבין מהמקרה האישי שלכם האם באמת מדובר בתאונת עבודה, לפי ההגדרה של החוק. לאחר מכן, הוא יוכל לבאר לכם את הסיטואציה ולהסביר לכם את הצעדים האפשריים מבחינה משפטית, לקבלת פיצויים מרבים.

 

מחיר התייעצות

אין מחיר אחיד עבור התייעצות עם עורך דין תאונות עבודה, בשונה לפעולות אחרות שמבצעים עורכי דין. בכל אופן, בממוצע עורך דין ייגבה כמה מאות שקלים עבור התייעצות, כאשר המחיר עשוי להגיע גם לאלף שקלים ויותר מכך.

 

מה עוד עשוי להשפיע על המחיר?

ישנם כמה גורמים שיכולים להשפיע על המחיר. למשל, עורך דין מנוסה ומיומן, עם הרבה לקוחות ותוצאות לטובת לקוחותיו בבתי המשפט, יגבה מחיר גבוה יותר. עורך דין עם מעט ניסיון יגבה מחיר נמוך יותר. בנוסף, עורך הדין צפוי לגבות סכום לפי זמן הפגישה, פרמטר שנקבע מבעוד מועד.

 

מה ניתן לעשות לאחר התייעצות?

לאחר התייעצות עם עורך דין לתאונות עבודה, תוכלו להסתייע בשירותים שלו על מנת לקבל פיצויים. בין היתר, תוכלו להגיש תביעות לביטוח הלאומי, על מנת שתוכלו לקבל קצבת נכות מעבודה.

 

זכויות נוספות

ישנן זכויות נוספות לנפגע תאונת עבודה. אם הפגיעה נעשתה כתוצאה מרשלנות של המעסיק, ניתן להגיש תביעת פיצויים נגד המעסיק. בנוסף, אפשר לתבוע פיצויי במסגרת רכיב ביטוח אובדן כושר עבודה שנמצא בפנסיה שלכם.

עורך דין תאונת עבודה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ועדת ערר
מהי ועדת ערר?

בהתאם לחוק, כל מוסד חינוכי המחנך יותר מעשרה ילדים מגיל שלוש ומעלה מחויב ברישיון משרד החינוך. רישיון זה ניתן בתחילת שנה, ולמוסדות יש אפשרות לזכות

קרא עוד »