חיפוש

ייצוג חיילים במשפט על ידי עורך דין צבאי

חיילים שמוגש נגדם כתב אישום יכולים לבחור בין שתי אופציות. האפשרות הראשונה היא ייצוג על ידי הסנגוריה הצבאית, דבר שניתן לחיילים ללא כל תמורה ומאפשר להם לקבל הגנה משפטית מטעם הצבא. האפשרות השנייה היא לקחת באופן פרטי עורך דין פלילי לטובת ייצוג. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל אחת מהאופציות וכמובן לעזור לכם לבחור את העדיפה מבניהן.

 

חקירת פלילית במסגרת הצבא

חקירה פלילית במסגרת הצבא היא משהו שהרבה מאוד חיילים מתמודדים איתו. החקירה יכולה להיות בגין שימוש בסמים, עבירות בטחון מידע, עבירות מין, עבירות תנועה ועוד. ישנן עבירות שהמערכת הצבאית מייחסת להן חומרה מיוחדת, ולכן אם אתם עומדים בפני הגשת כתב אישום, כדאי שתפנו אל עורך דין צבאי – מירי יעקב גביש שתעזור לכם להתגונן מפני כתב האישום.

 

סנגוריה צבאית

הסנגוריה הצבאית היא יחידה בתוך הצבא שהתפקיד שלה הוא לספק שירותי סנגוריה לחיילים שנאשמים בעבירות בתוך הצבא. בדיוק כמו הסנגוריה הציבורית שפועלת בערכאות האזרחיות, כך הסנגוריה הציבורית מבצעת תפקיד דומה בתוך הצבא. לא משנה מה האישום שמוגש נגד חייל, הוא תמיד יוכל לקבל שירותי סנגוריה מהצבא ללא עלות. למרות זאת, זה לא בהכרח הפתרון הנכון.

 

מה החסרונות של סנגוריה צבאית

לסנגוריה צבאית יש שני חסרונות שחשוב להכיר לפני שבוחרים באופציה הזו. החיסרון הראשון הוא חוסר הניסיון. החיילים בסנגוריה הצבאית הם בדרך כלל עתודאים שסיימו את לימודי המשפטים שלהם לפני זמן קצר. רמת הניסיון שיש לעורך דין כזה לא תמיד תהיה מספקת כדי להגן עליכם בפני האישום. בנוסף, סנגור צבאי הוא מישהו שלא באמת מחויב לכם אלא למערכת שהוא חלק ממנה.

 

הפתרון – עורך דין צבאי מנוסה

למרבה המזל סנגוריה צבאית היא לא האפשרות היחידה שעומדת בפניכם. הצבא מאפשר לכם להיות מיוצגים על ידי עורך דין פרטי שמומחה בתחום המשפט הצבאי. עורך דין כזה הוא מי שתחום ההתמחות שלו הוא ייצוג בבתי משפט צבאי, וכאן כבר תוכלו לחפש עורך דין מנוסה שראה הרבה תיקים כמו זה שלכם.

בנוסף, העובדה שאתם אלו שלקחתם את שירותיו של עורך הדין באופן אישי מייצרת רמת מחויבות גבוהה יותר של עורך דין להצלחת התיק. זכרו כמובן שעורך דין פלילי רגיל לא בהכרח יעזור לכם, ומה שחשוב הוא עורך דין עם התמחות במשפט צבאי וניסיון מוכח בתיקים.

 

לסיכום

אישום פלילי במסגרת הצבא יוביל אתכם למשפט בפני בית משפט צבאי. הצבא מאפשר לכם לקבל ייצוג בחינם על ידי עורך דין מהסנגוריה הצבאית, אולם כפי שהבנתם כאן זו לא בהכרח האופציה הכי טובה. הפתרון הנכון הוא לקבל שירות מעורך דין צבאי שמצד אחד מכיר היטב את המערכת הצבאית, ומנגד, האינטרס היחיד שלו הוא שאתם תצאו מבית המשפט כאשר ידכם על העליונה.

חיילים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תיקון כיורים

כיור הוא אחד מהמתקנים הנפוצים ביותר בבית, ולא נדיר שהוא יפתח בעיות לאורך זמן. החל מנזילות וסתימות ועד צנרת וברזים פגומים, ישנן בעיות רבות שיכולות

קרא עוד »