חיפוש

עברתי ניתוח כושל – מה עליי לעשות?

ענף הרפואה מאפשר לנו לקבל טיפולים שונים לטובת ריפוי או שיפור מצב מסוים של תופעות רפואיות שונות. אחד מסוגי הטיפולים המוכרים ביותר הוא ניתוח. ניתוח הוא לרוב טיפול רפואי מורכב יותר, הטומן בתוכו סיכונים מסוימים. עברתם ניתוח כושל? ייתכן שתוכלו לנקוט בפעולות משפטיות שיאפשרו לכם לקבל פיצויים.

 

ניתוח כושל

ניתוח הוא אחד מסוגי הטיפולים שיש בענף הרפואה. ניתוח הוא טיפול בו מבוצע חתך ברקמות הגוף, לצורך שיפור של תופעה רפואית או מתן פתרון מלא לאותה התופעה הרפואית. עקב היותו טיפול הכולל חיתוכים שונים של רקמות שונות בגוף, ניתוח הוא טיפול שטומן בתוכו סיכונים שונים.

ככל שהניתוח מורכב יותר, או ככל שהרקמות המנותחות חיוניות יותר, כך הסיכוי לסיכון גובר. ניתוח כושל, שבסופו נפגע המטופל יותר, הוא דבר אפשרי, אך במצבים מסוימים ניתן לקבל בעקבות ניתוח זה פיצויי רשלנות רפואית.

 

התייעצות עם עורך דין

אם עברתם ניתוח כושל, הדבר הראשון שמומלץ הוא להתייעץ עם עורך דין. עורכי דין הם אנשי המקצוע עם הבקיאות המשפטית הגדולה ביותר. מכיוון שניתוח כושל עשוי להיות אירוע משפטי לכל דבר ועניין, שניתן להגיש עבורו תביעת פיצויים, ההתייעצות עם עורך הדין חשובה. וודאו כי אתם מתייעצים עם עורך דין שמתמחה באירועים של רשלנות רפואית, עליהם ניתן להגיש את התביעות הללו.

 

האם מדובר ברשלנות רפואית?

המקרה של ניתוח כושל חשוב להבין אם מדובר באירוע של רשלנות רפואית. ניתוח יכול להיכשל גם מהרבה סיבות אחרות. רק ניתוח שכשל עקב רשלנות של הצוות הרפואי או של גורם מהצוות הרפואי, יכול להיחשב לאירוע של רשלנות רפואית.

 

איסוף מסמכים

כדי להגיש תביעת פיצויים ולקבל את הפיצויים המתאימים בעקבות רשלנות רפואית, יש לאסוף מסמכים רפואיים רלוונטיים. המסמכים הללו הם מסמכים שונים, גם מהניתוח עצמו אך גם מהליכים רפואיים אחרים שעברתם, שיוכלו לחזק את הטענות שלכם לרשלנות רפואית שאירעה.

 

חוות דעת מרופא מומחה

כדי להגיש אל בית המשפט תביעת רשלנות רפואית לצורך קבלת פיצויים, יש להצטייד בחוות דעת מרופא מומחה מבעוד מועד. חוות הדעת הזאת אמורה לקשר בין הפעולה הרשלנית שביצע הרופא או הצוות הרפואי במהלך הניתוח, לבין הנזק המשמעותי שאירע לכם. ללא חוות דעת כזו לא ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית.

 

הגשת תביעה

הגשת התביעה היא פעולה שעורך הדין אמור לעשות עבורכם. עורך הדין יעשה את הפעולה הזאת לאחר שנאספו המסמכים הדרושים ולאחר שהתקבלה חוות הדעת הרלוונטית. התביעה תוגש לבית המשפט הרלוונטי לפי גובה הפיצויים שנדרשים.

 

חשוב לדעת

ישנם מקרים רבים בהם ניתוח כושל, אך לא מסיבות של רשלנות. במקרים הללו, לא ניתן להגיש תביעת פיצויים לבית המשפט. מי שיוכלו לפצות אתכם אלו חברות הביטוח הפרטיות והביטוח הלאומי.

פיצוי בגין רשלנות רפואית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ועדת ערר
מהי ועדת ערר?

בהתאם לחוק, כל מוסד חינוכי המחנך יותר מעשרה ילדים מגיל שלוש ומעלה מחויב ברישיון משרד החינוך. רישיון זה ניתן בתחילת שנה, ולמוסדות יש אפשרות לזכות

קרא עוד »