חיפוש

איך אני יכול לקשט את החדר?

עברתם לבית חדש ואתם רוצים להתחיל לקשט ולעצב את החדר שלכם? או שחדר השינה שלכם נראה בדיוק אותו דבר כבר שנים ואתם רוצים לרענן ולשדרג אותו? קיימות מספר דרכים לקשט את חלל החדר שלכם בצורה נוחה ופשוטה, ואנחנו פה בשביל לתת לכם כמה כיוונים לחשוב עליהם.

 

רהיטים

קודם כל, חשוב כמובן שבחדר שלכם יהיו את כל הרהיטים שאתם צריכים. מיטה, ארון, שולחן וכדומה- יש דברים שאנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיהם בחיי היומיום שלנו. אבל הרהיטים שלכם לא חייבים להיות משעממים- אתם יכולים לבחור בפלטות צבעים משמחות, רהיטים בסגנון וינטג', ארונות הזזה מודרניים ועוד. לארונות הזזה מעוצבים הקליקו כאן.

אם יש לכם כבר רהיטים אבל אתם רוצים להעניק להם חיים חדשים, אתם יכולים לבחור לצבוע אותם, לכסות אותם בטפטים מיוחדים או לשלב איתם פריטים נוספים. לדוגמה, אם יש לכם ספה גדולה- עם כריות צבעוניות וחדשות היא תוכל להיראות אחרת לגמרי, כמעט כאילו קניתם אחת חדשה!

 

פריטי אומנות

כאשר אנחנו מעצבים את הקירות בחדר שלנו יש לנו למעשה קנבס ריק וחלק עם אינסוף אפשרויות לקישוטו. זה השלב שבו אתם יכולים להיות יצירתיים ולחפש פריטי אומנות שאתם אוהבים לתלייה. זה יכול להיות פרינטים מגניבים, פוסטרים של סרטים שאתם אוהבים, תמונות חיקוי של אומנים קלאסיים וכדומה. גם תמונה אחת יכולה לשדרג את החלל משמעותית!

 

תמונות אישיות

דרך נוספת לקשט את החלל היא לתלות תמונות אישיות על הקיר שלכם. אם זה תמונות מהטיול הזוגי האחרון שלכם, מאירוע משפחתי מרגש או תמונות של רגעים יפים ואינטימיים מהעבר שלכם- כשאתם תולים אותן על הקיר אתם גם נותנים להן מקום של כבוד וגם מקשטים את החלל שלכם בדברים שמשמעותיים לכם ולמשפחתכם.

 

וילונות, שטיחים ומצעים

לבחור וילונות, מצעים או שטיחים חדשים לחדר שלכם הם אחת הדרכים הפשוטות לעצב את החלל ולקשט אותו. וילונות יכולים להגיע במגוון סגנונות- וילונות חצי שקופים, וילונות כבדים ועוד.

שטיחים יכולים להגיע בעיצובי רטרו ובמגוון טקסטורות- דבר שגם יחמם לכם את הרגליים בבוקר וגם יהפוך את החדר לחלל חמים ונעים. גם המצעים שלכם הם בחירה עיצובית- אפשר ללכת על סגנון מינימליסטי עם צבע אחיד ובהיר או להתפרע עם מצעים עם הדפסים צבעוניים.

 

טיפ: לחפש השראה

כשאתם ניגשים לעיצוב וקישוט החדר שלכם, לפעמים קשה לחשוב על רעיונות. אחד הדברים שיכולים לעזור לכם הוא לחפש השראה ברחבי האינטרנט, החנויות השונה וכדומה.

תוכלו למצוא חדרים שמעוצבים בצורה שאתם אוהבים ולנסות לראות איך אתם יכולים להעתיק את הסגנון ולשאוב ממנו השראה. לא בהכרח צריך למצוא את הפריטים המדויקים, אבל אפשר בהחלט לשאוב רעיונות משילובי צבעים, מסגנונות עיצוביים, ממיקום של פריטים בחלל וכדומה. שיהיה בהצלחה!

לקשט את החדר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תיקון כיורים

כיור הוא אחד מהמתקנים הנפוצים ביותר בבית, ולא נדיר שהוא יפתח בעיות לאורך זמן. החל מנזילות וסתימות ועד צנרת וברזים פגומים, ישנן בעיות רבות שיכולות

קרא עוד »