חיפוש

איך החוק מגדיר מהי תאונות עבודה ומתי ניתן לתבוע?

תאונת עבודה היא כנראה אחת התאונות שיש לאזרחים בישראל הכי פחות מידע לגביהן. שכן, מרבית העובדים שעברו תאונה שכזו לא ידעו כלל שמדובר בתאונה שנחשבת לתאונת עבודה ואם לא די בכך, הם פשוט המשיכו בחייהם ולא ידעו שיש להם אפשרות לתבוע לקבלת פיצויים.

במדריך זה יוצגו בפניכם כל הפרטים אודות הגדרת החוק והמצבים שבהם ניתן לתבוע כדי לקבל פיצויים בעקבות תאונת עבודה. הישארו עמנו ותקבלו את המידע המקיף ביותר בתחום.

 

הגורמים שסייעו לנו לכתוב את המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי כתבנו בסיועם של גורמים שונים שסייעו לנו לקבל תמונת מצב בכל הנוגע לתאונות עבודה, ההגדרה של החוק והאופן שבו אתם, האזרחים רואים את התאונות הללו ומכירים אותן. כדי שנוכל לקבל את כל המידע בנושא, שוחחנו עם הגורמים הבאים:

  • עובדים שגילו רק במקרה שהם עברו תאונת עבודה וכי הם זכאים לתבוע ולקבל פיצויים
  • מעסיקים מתחומים שונים
  • בעלי מקצוע שעוסקים בתחום המשפט

 

איך החוק מגדיר מהי תאונת עבודה?

יצאנו לבדוק מה ההגדרה של החוק בכל הנוגע לתאונת עבודה וגילינו שאין הגדרה אחת ויחידה לתאונה כזו. בניגוד למה שרבים סבורים, תאונת עבודה היא לא רק תאונה שמתרחשת במקום העבודה עצמו. מדובר בתאונה שעשויה לבוא לידי ביטוי גם במצבים שבהם העובד נפגע כשהוא הולך אל מקום העבודה שלו מהבית או בדרכו חזרה ממקום העבודה אל הבית.

אם לא די בכך, מסתבר שתאונות שמתרחשות במקרים שבהם עובדים יוצאים ממקום העבודה למטרת קיום פגישות או ביצוע סידורים שנוגעים למקום העבודה גם כן נחשבות לתאונת עבודה. אם תרצו לקבל פרטים נוספים אודות ההגדרה המלאה של תאונת עבודה, אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור הבא: https://ddlaw.co.il.

 

עברתם תאונת עבודה? כדאי שתדעו מתי אתם יכולים לתבוע

אם עברתם תאונת עבודה ואינכם בטוחים אם מגיע לכם סיוע ופיצויים מטעם המוסד לביטוח הלאומי, אתם צריכים לפנות לעורך דין מוסמך שבקיא בתחום דיני תאונות עבודה. בעת השיחה עם עורך הדין עליכם למסור לו את כל הפרטים הנוגעים לתאונה שאירעה לכם, כדי שזה יוכל לומר לכם אם אכן מדובר בתאונת עבודה. לאחר שתמסרו את הפרטים, עורך הדין יבצע עבורכם בירור מקיף ויאמר לכם בסופו האם אתם יכולים לתבוע.

 

פנו אל עורך דין ותקבלו את הזכויות שלכם

אם עברתם תאונת עבודה לאחרונה, עליכם קודם כל לפנות לקבלת טיפול רפואי שיבדוק אם נפגעתם באופן פיזי מהתאונה. חשוב לעשות זאת גם במקרים שבהם אתם  סבורים שלא נפגעתם כלל. לאחר מכן, אתם צריכים לפנות בהקדם אל עורך דין שבקיא בתחום ולקבל ממנו את כל הפרטים אודות הזכויות שמגיעות לכם.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאפשר לכם לדעת איך החוק מגדיר מהי תאונת עבודה ומתי ניתן לתבוע.

תאונות עבודה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ועדת ערר
מהי ועדת ערר?

בהתאם לחוק, כל מוסד חינוכי המחנך יותר מעשרה ילדים מגיל שלוש ומעלה מחויב ברישיון משרד החינוך. רישיון זה ניתן בתחילת שנה, ולמוסדות יש אפשרות לזכות

קרא עוד »