חיפוש

מי זקוק לשירותיו של עורך דין דיני עבודה?

יכול מאוד להיות שכבר נעזרתם בעבר בשירותיו של עורך דין, אבל ייתכן גם שאתם עומדים כעת בפני הפעם הראשונה שבה תזדקקו לו. כל עורך דין מחזיק בהתמחות אחרת, שמאפשרת לו לעסוק בתחומו באופן המקצועי ביותר, וגם עורך דין דיני עבודה הוא אחד מעורכי הדין האלו. במאמר הקרוב ננסה להבין מי זקוק לשירותיו של עורך דין דיני עבודה, ולהסיק את המסקנה האם הוא עורך הדין שלו אתם זקוקים כרגע.

 

לא קיבלתם את התנאים שאתם זכאים לקבל? עורך דין דיני עבודה הוא בשבילכם

אם אתם עובדים במקום עבודה מסודר תחת מעסיק, יש כל מיני זכויות שמגיע לכם לקבל באופן שוטף. בין היתר, המעסיק צריך להנפיק לכם תלוש שכר, ובו יפורטו כלל התשלומים והניכויים הרלוונטים. המעסיק אמור להפריש לכם כספים לקרן הפנסיה שלכם, לשלם עבורכם דמי ביטוח לאומי, לשלם מיסים לרשויות המס ועוד.

כמו כן, המעסיק אמור לפרט את צבירת ימי החופשה וימי המחלה שלכם, ולאפשר לכם לפדות אותם ברגע האמת. אם כל אלו לא מתקיימים – עורך דין דיני עבודה יכול לסייע לכם בתביעה שתפתחו נגדו.

 

הלנת שכר – אחת הסיבות המרכזיות לסיוע מעורך דין דיני עבודה

לא מעט מעסיקים נופלים עם עניין השכר לעובדים שלהם. בשוק העבודה מתרחשים, לצערנו, לא מעט מקרים שבהם העובדים סובלים מהלנת שכר, בין אם על ידי חוסר תשלום כלל על ידי המעסיק, ובין אם על ידי תשלום בעיכוב של מעבר למועד התשלום הייעודי.

הלנת שכר היא עבירה חמורה על החוק, ולכן עובדים שסובלים ממנה יכולים בהחלט להיעזר בעורך דין דיני עבודה בהליך המשפטי.

 

עובד גרם לכם לנזק? פנו לעורך דין דיני עבודה

העובדים יכולים להיות הדבר הכי טוב שקרה לעסק שלכם, אבל הם גם עלולים לפגוע בו בצורה אנושה. עובדים שגונבים מבית העסק, גורמים נזק לחפצים שלו במזיד, ומעניקים שירות קלוקל ללקוחות בצורה שהורסת את המוניטין של העסק – הם עובדים שיש למצות איתם את הצדק.

מעסיק שסובל מעובד או עובדים מסוג כזה, יכול בהחלט לפגוש אותם בהליך משפטי ולקבל ייצוג הולך מעורך דין דיני עבודה.

 

עורך דין דיני עבודה – כל מה שצריך לדעת במקום אחד

כדאי שתכירו את היתרונות הגדולים שטמונים בליווי מטעם עורך דין דיני עבודה, ולכן כדאי שתקבלו את המידע הזה ממקום מקצועי בלבד. כנסו לאתר מרטינדייל, ותוכלו להנות משפע מידע מקצועי, ייעוץ וליווי צמוד מטעם עורך דין דיני עבודה, וכמובן לקרוא עוד על חוקים, הסכמי עבודה, פירוק חברות ועוד.

האתר מתופעל על ידי טובי אנשי המקצוע בתחום עריכת הדין, ולכן אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהקריאה תוביל אתכם אל עבר המקום הבטוח והמוצלח ביותר. זה הזמן שלכם להעשיר את הידע ולגשת להליך משפטי עם תוצאות משביעות רצון. בהצלחה!

איש בחליפה מול לפטופ

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ועדת ערר
מהי ועדת ערר?

בהתאם לחוק, כל מוסד חינוכי המחנך יותר מעשרה ילדים מגיל שלוש ומעלה מחויב ברישיון משרד החינוך. רישיון זה ניתן בתחילת שנה, ולמוסדות יש אפשרות לזכות

קרא עוד »