חיפוש

מנסים להשיג פטור ממס הכנסה – זו הסיבה שאתם צריכים לגשת עם עו"ד

מס הכנסה הוא הגוף שגובה את המיסים מכל אזרח. המיסים הללו הם חלק מחובותינו האזרחיות, כמו בכל מדינה, ובמקרים חריגים יש פטור מתשלום זה. יש אנשים שקשה להם להרוויח את לחמם בכבודה ולכן המדינה מקלה עליהם בתשלומי מיסים או אפילו מזכה אותם בפטור. לא מדובר באנשים שלא הצליחו כלכלית, אלא באנשים שיש להם מגבלה שמקטינה את היכולת שלהם לעבוד ולהרוויח כסף, בדרך כלל מדובר באנשים עם אחוזי נכות גבוהים.

 

למה קשה להשיג פטור ממס הכנסה?

כפי שדברים רבים מתנהלים במדינה – ההליך הוא ארוך ומס ההכנסה לא שש לתת את הפטור, ולכן תאלצו להתאמץ כדי להשיג אתו, אפילו אם הוא מגיע לכם. כדי להשיג פטור ממס הכנסה יש לעבור בדיקה רפואית ייחודית, להגיש בקשה לרשות המס, לביטוח הלאומי ולקוות לתשובה חיובית. יש הרבה מקום לטעויות לאורך הדרך לכן אנשים רבים לא מצליחים להשיג את הפטור המיוחל.

 

מה ההליך כולל?

  1. וועדה רפואית אליה הולכים להיבדק כדי שהם יאשרו שאחוזי הנכות שלכם מספקים – 89 אחוזים ומעלה.
  2. פנייה עם המסמכים הרלוונטיים לרשות המיסים.
  3. פנייה לביטוח הלאומי לקבלת תשובה סופית.
  4. ניסיון לקבל החזרי מס רטרואקטיביים במידה וזה רלוונטי אליכם.

 

איך עורך דין יעזור לכם?

כיוון שלאורך הדרך עליכם להגיש מסמכים רבים ולוודא שאף גוף לא גורם לכם לחכות יותר זמן מהדרוש או מבקש מכם דברים לא רלוונטיים, כדאי לכם לעבוד עם עורך דין. הוא בראש ובראשונה יכוון אתכם וידאג שתעשו רק מה שאתם צריכים ולא מעבר. בנוסף, במקרים של תביעה הוא יגיש לכם אותה בצרוה מקצועית ומסודרת.

 

איך לבחור עורך דין מקצועי ואמין?

אנו מציעים לכם לבחור בעורך דין שההמלצות עליו הן טובות וכי לקוחותיו מעידים שהיו לו מקרי הצלחה. עורך דין בלי מקרי הצלחה שיוכיחו לכם שהוא מקצועי הוא לא עורך דין שכדאי לבחור בו. בנוסף, וודאו שאתם בוחרים עורך דין שמתמחה בתחום זה, ולא עורך דין שאתם מכירים או אוהבים – זה ייפגע בכם ובסיכוי שלכם לקבל את הכסף המגיע לכם.

 

למה אנשים נמנעים מלקחת עורך דין?

אנשים פוחדים להוציא עוד כסף, אבל למעשה מדובר בהשקעה בטוחה – אם תיקחו עורך דין אתם תהיו בסיכוי גבוה יותר לקבל פטור. ושנית, אנשים חושבים שהם יכולים לעשות הכל לבד ואז הם נוכחים לדעת שהם טועים.

 

לסיכום

ההליך לקבלת פטור מתשלום מיסים הוא ארוך ומסובך לכן אנו ממליצים לכם לעבוד עם עורך דין. עורך דין יעזור לכם בכל השלבים וגם בתביעה במקרה הצורך, אז אל תתפתו לנסות לעשות את הכל לבד. בנוסף, אנו מציעים לכם לבקש מעורך הדין הוכחות על הצלחות עבר כדי לוודא שהוא מקצועי.

משקל

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ועדת ערר
מהי ועדת ערר?

בהתאם לחוק, כל מוסד חינוכי המחנך יותר מעשרה ילדים מגיל שלוש ומעלה מחויב ברישיון משרד החינוך. רישיון זה ניתן בתחילת שנה, ולמוסדות יש אפשרות לזכות

קרא עוד »