חיפוש

מתי נשתמש בשירותיו של עו"ד פיננסי?

עורך דין פיננסי, או עו"ד פיננסים, הוא עו"ד אשר מייצג לקוחות פרטיים וחברות, במסגרת הליכים משפטיים בתחום הבנקאות, מסחר ותאגידים, לרבות בשוק ההון וניירות ערך.

למותר לציין כי תחום זה בפני עצמו מצריך מומחיות, מיומנות וידע רב ולכן, אם אתם נמצאים בפרשת דרכים, או עימות על רקע פיננסי, יש לשכור את שירותיו של עו"ד מתאים.

 

מה עושה עו"ד פיננסי?

עורך דין פיננסי עוסק בליטיגציה (ייצוג משפטי) בתחום הפיננסים ומלווה עסקים, חברות ויחידים בתהליכים פיננסיים מורכבים, כמו גם במסגרת עימותים משפטיים.

 

בכל מקרה בו אתם נדרשים לבצע צעד משמעותי, שיש לו השלכות ניכרות על ההיבט הפיננסי בחיים שלכם ואשר מושפע מהיבטים משפטיים, חשוב כי תיעזרו בשירותיו של עורך דין מתאים.

לדוגמה:

  1. חתימה על חוזה (של קניית דירה למשל)
  2. יציאה להנפקה (של מניות לחברה שלכם)
  3. גיוס הון (למיזם חשוב שלכם)
  4. הליכי גבייה מורכבים
  5. פתיחה ופירוק חברות
  6. חדלות פירעון
  7. קושי פיננסי המחייב פניה לבית המשפט או הוצל"פ

 

התמודדות עם הבנק

עורך דין פיננסי יכול לסייע לכם בהתמודדות עם הבנק, אשר מהווה גורם משמעותי כמעט בכל עסקה שאתם מבצעים, או מתכננים לבצע, בהיותו גוף מרכזי בתחום מתן אשראי.

עורך דין מתאים יכול לסייע בהתמודדות עם הקשיים שהבנק מציב לעתים קרובות, כדי למצות את הזכויות שלכם מול הבנק.

למעשה, בגלל האחריות המשפטית המוגברת של הבנקים בישראל כלפי הלקוחות שלהם, הם יכולים למצוא את עצמם משלמים ביוקר על טעויות שהם מבצעים, שכן בתי המשפט נוטים לטובת הלקוח במקרים רבים, בגלל הכוח העצום שיש לגופים אלה מול הלקוחות שלהם.

 

הסכמים ארוכי טווח

עורך דין פיננסי עוסק גם בעריכה של הסכמים פיננסיים שונים, חוזים ארוכי טווח וכן הלאה.

תפקידו הוא לבדוק את מידת הסיכונים האפשריים ללקוח, לצד האפשרויות אשר נפתחות בפני הלקוח בכל עסקה שהוא מבצע.

יצירת הסכמים ארוכי טווח יכולה להשפיע על העתיד באופן ניכר ומשום כך, יש להבטיח עמידה הדוקה בהסכם, על ידי שני הצדדים (או יותר), על ידי עריכת צפי מדויק ככל הניתן, של ההשלכות הצפויות להסכם – טרם החתימה.

 

תיקון דירוג אשראי

דירוג אשראי היא סיסטמה המאפשרת לבנקים לקבוע לכם ריביות, להחליט אם לתת לכם הלוואה ובאילו תנאים – לפי נתונים שונים שלכם, כמו החזר צ'קים, הוצאה לפועל, עמידה בתשלומים וכן הלאה, אלא שלעיתים קרובות, דירוג האשראי לא משקף את המציאות. עו"ד פיננסי יכול לתקן עבורכם את דירוג האשראי ולוודא כי כל האפשרויות פתוחות בפניכם בבנק, ללא הגבלות מיותרות.

 

לסיכום

עו"ד פיננסי יכול לסק מגוון שירותים חיוניים ומועילים ללקוחות מכל שכבות האוכלוסייה, בין אם מדובר על עריכת הסכמים משתלמים והוגנים עבור לקוחותיו ובין אם מדובר על מיצוי הזכויות שלהם מול הבנק.

למידע נוסף לחצו: https://ddlaw.co.il

 

פטיש

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ועדת ערר
מהי ועדת ערר?

בהתאם לחוק, כל מוסד חינוכי המחנך יותר מעשרה ילדים מגיל שלוש ומעלה מחויב ברישיון משרד החינוך. רישיון זה ניתן בתחילת שנה, ולמוסדות יש אפשרות לזכות

קרא עוד »