חיפוש

עורך דין לתביעה בעקבות תאונה – 5 דרכים בהן הוא יכול לסייע לכם     

תאונת עבודה, תאונת דרכים ואפילו תאונה שנגרמה בגלל הליכה לתוך בור במדרכה, כולן יכולות לגרום נזקים כבדים לנפגעים וכולן עשויות להיגרם באחריות צד שלישי. משום כך, כולם שייכות לתחום תביעות נזיקין. במסגרת זו, אם הנפגע מחליט לתבוע, הוא עשוי להיות זכאי לקבלת פיצויים בגובה ניכר.  אז איך עו"ד נזיקין יכול לעזור לכם עם זה?

 

תביעה נגד חברת הביטוח

במקרה של תאונת דרכים, תאונות אישיות, תאונת עבודה וכן הלאה – ניתן לתבוע את חברת הביטוח רק אם אתם מבוטחים כמובן. אבל גם אם אתם מבוטחים, כידוע, חברת הביטוח לא ממהרת לשלם. לכן, נדרש גם בשלב הזה סיוע של עו"ד מיומן, שיודע כיצד להגיש את התביעה לחברת הביטוח, באופן שלא רק יבטיח לכם קבלת פיצויים, אלא גם יבטיח לכם קבלת פיצויים בגובה הולם, בהתאם למידת הנזק, לגובה הפרמיה של הביטוח ובהתאם לנסיבות המקרה.

 

תביעה נגד הצד האחראי

במקרים שונים, נזקי גוף ונזקי נפש בעקבות תאונה עשויים להיגרם בגלל רשלנות של גורם בעל אחריות, כמו המעסיק – במקרים מסוימים של תאונות עבודה. גם במקרה של תאונה שקרתה ברחוב, בגלל בור באמצע המדרכה למשל, ייתכן כי ניתן לתבוע את הרשות המקומית, האחראית על פי חוק לבטיחות התושבים.

כדי לבחון את האפשרות הזו ולקבוע אם אכן יש עילה לתביעה אזרחית נגד האחראים לנזק, יש להיוועץ בעו"ד נזיקין.

 

תביעה נגד ביטוח לאומי

ביטוח לאומי הוא גוף שתפקידו לתת לאזרחי המדינה סיוע כספי ותמיכה מסוגים שונים בעת הצורך. יחד עם זאת, לעיתים, גם כאשר קיימת עילה לקבלת גמלה, פיצויים, או כל סיוע אחר, נדרש בסיוע של עו"ד תאונות כדי להציג את המקרה בצורה נכונה ולהבטיח כי הנפגע יקבל את הסיוע המגיע לו.

 

תביעה בגין אובדן כושר עבודה

למרבה הצער, במקרה של תאונה, לעיתים קרובות נגרם נזק משני לנפגעים, אשר אינו מסתיים בנזק הגופני או הנפשי הישיר מהתאונה. אובדן כושר עבודה נחשב לנזק רציני ומכביד, אשר יש לתבוע בנפרד כדי לפצות עליו. סיוע של עו"ד תאונות הוא כמובן חיוני גם כאן.

 

תביעה לפנסיית נכות

נזק משני נוסף של תאונות שונות עשוי להיות מצב זמני, או קבוע של נכות. במקרה כזה מדובר על ירידה באיכות החיים, קושי להתפרנס כראוי, פגיעה במשפחה ובמערכות יחסים אחרות ועוד.

גם כאן דרושה התייחסות משפטית נפרדת, שתאפשר לנפגעים לקבל את מה שהם זקוקים לו, אשר מגיע להם לפי החוק.

 

לסיכום, עו"ד תאונות יכול לעזור לכם בדרכים שונות ומגוונות, לקבל את מה שמגיע לכם לפי החוק כדי לספק לכם את מה שאתם צריכים. למידע נוסף לחצו: https://www.sultanlaw.co.il.

תביעה נגד ביטוח לאומי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ועדת ערר
מהי ועדת ערר?

בהתאם לחוק, כל מוסד חינוכי המחנך יותר מעשרה ילדים מגיל שלוש ומעלה מחויב ברישיון משרד החינוך. רישיון זה ניתן בתחילת שנה, ולמוסדות יש אפשרות לזכות

קרא עוד »