חיפוש

תיווך ברמת גן – האם קשה למצוא דירה טובה להשכרה?

קיימת מצוקת דיור בישראל, ומרגיש שמחירי הדירות עולים בכל יום. גם בסקטור ההשכרה הביקוש נמצא במגמת עלייה, ובביקוש גבוה קשה למצוא דירה שמתאימה לצרכים והיכולות שלכם. על מנת להשיג ברמת גן דירה טובה להשכרה, תצטרכו לבדוק מגוון רב של דירות כדי להגיע למתאימה לכם.

 

הסיבה לצמיחה מהירה של הנדלן ברמת גן

רמת גן היא עיר הממוקמת לאורך חוף הים התיכון ליד תל אביב, ושוכנת בין בת ים לגבעתיים. היא ידועה בשלל בנייני הדירות הגבוהים שלה, ובגודל דירה ממוצע של 70 מ"ר. רמת גן היא אחת הערים שהכי משתלם לחיות בהן בישראל, היא בעלת עייריה חזקה ונותנת תמורה מעולה לארנונה המשולמת בה. רמת גן היא עיר ירוקה מאוד עם הרבה פארקים, עצים וגנים ומאידך יש בה הרבה מרכזי קניות וקניונים זמינים. תחום החינוך מפותח מאוד וקיימים הרבה בתי ספר ואוניברסיטאות באזור. מבחינת פשיעה, רמת גן נחשבת לאחת הערים הבטוחות בישראל. היתרון הבולט שלה – היא במרחק פחות מ20- דקות נסיעה מתל אביב!

 

איך למצוא דירה טובה?

כדי למצוא דירה טובה, עליכם לחרוש כמה פעמים ביום, בכל יום, את שלל קבוצות הפייסבוק ואתרי היד השנייה ברחבי גוגל. מציאת דירה טובה בעיר שהביקוש בה גבוה וההיצע נמוך, עלולה להיות משימה ארוכת טווח. בערים כמו רמת גן בהן הביקוש גבוה, כדאי לפנות לסוכנות מתווכים ברמת גן ומדוע? התשלום של בעל הנכס למתווך הוא קטן יחסית לתמורה, ולכן משתלם לו לקחת מתווך שיחסוך לו את כאב הראש ויבחר עבורו שוכר ״איכותי״.  וכך יוצא שרוב הדירות נשכרות דרך תיווך. אם אנו מעוניינים בדירה לטווח רחוק, עדיף לנו לפנות למתווך ולספוג את סכום ההשקעה על מנת שנקבל בטווח הרחוק תמורה טובה למחיר ודירה ברמה גבוהה יותר.

 

איך למצוא בלי לחפש?

מעבר לקושי שבחיפוש בלתי פוסק ברחבי האינטרנט, לעיתים אנו מבטלים או מזיזים משמרות וזמני עבודה על מנת לראות את הבית המיועד, ואז מגלים על סוגיות רבות שהושמטו מן המודעה. כאשר אנו מעוניינים בבית מתיווך, אנו חוסכים לעצמנו את החיפוש. המתווך שנמצא בקשר עם בעל הנכס מעביר אלינו תמונות מדויקות ומידע מפורט על היתרונות והחסרונות של הבית. מתווך מקצועי מכיר בתים רבים באזור ובאזורים אחרים, וכך ידע לכוון אתכם לבית המתאים לכם. למתווך קיים אינטרס עבור שני הצדדים לסגירת עסקה, ולכן הוא יעבוד קשה על מנת לרצות את כל המעורבים.

 

לסיכום

אזור רמת גן הוא אחד האזורים המרכזיים ביותר בישראל. ברמת גן תוכלו למצוא הכל, החל מבתים צמודי קרקע ועד רבי קומות. אם אנו מסתכלים לטווח הרחוק, עדיף לנו להשקיע מעט יותר בחיפוש הדירה דרך מתווך, וכך לקבל בית שנאהב ונהנה לחיות בו לאורך שנים ארוכות.

בית ומטבעות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ועדת ערר
מהי ועדת ערר?

בהתאם לחוק, כל מוסד חינוכי המחנך יותר מעשרה ילדים מגיל שלוש ומעלה מחויב ברישיון משרד החינוך. רישיון זה ניתן בתחילת שנה, ולמוסדות יש אפשרות לזכות

קרא עוד »