חיפוש

תקלות בדלת רב בריח

דלתות רב בריח הפכו עם השנים לבחירה פופולרית ביותר עבור בתים ועסקים רבים. זאת בזכות היתרונות הרבים שלהן, ביניהם עמידות ובטיחות רבה. עם זאת, כמו כל סוג אחר של דלת, גם דלתות רב בריח אינן חסינות מפני תקלות כאלה ואחרות. במאמר זה נבחן את התקלות הנפוצות ביותר בדלתות רב בריח, וכיצד ניתן לטפל בהן.

 

בריחים שיצאו ממקומם

אחת התקלות הנפוצות ביותר בדלתות רב בריח היא בריחים שיצאו ממקומם. דבר זה יכול להתרחש כאשר הדלת אינה מותקנת כראוי, או אם ממנעול ומנגנון בריח שזזו עם הזמן. כאשר הבריחים לא נמצאים במקום שלהם והם אינם מיושרים, דבר זה יכול למנוע מהדלת להיסגר ולהינעל כראוי.

זה עלול כמובן לסכן את האבטחה שבמבנה ולכן חשוב לפתור בעיה זו במהרה. כדי לפתור זאת, יהיה צורך לפרק ולהרכיב מחדש את הבריחים. ניתן לפנות אל https://www.interiordoor.co.il כדי להיעזר באנשי מקצוע לפתירת תקלה זו.

 

בריחים שנתקעים

בעיה נפוצה נוספת עם דלתות רב בריח היא בריחים תקועים. זה יכול להתרחש כאשר יש גוף זר או לכלוך כלשהו במנגנון הבריח, מה שמונע ממנו לפעול כראוי ולהיתקע. בריחים תקועים יכולים להיגרם גם מחלודה, קורוזיה או בלאי של הרכיבים. כדי לתקן בעיה זו יש לנקות ולשמן את מנגנון הבריח או להחליף חלק מהחלקים שבו.

 

בריחים שבורים

בעיה נוספת עם דלתות רב בריח היא בריחים שנשברים. דבר זה יכול להתרחש אם הדלת הייתה נתונה ללחץ או כוח רב. רכיבים שונים במנגנון יכולים להישבר ובעקבות כך למנוע מהדלת להינעל ולהיסגר כמו שצריך. הפתרון לבעיה זו היא להחליף את הרכיבים השבורים ברכיבים חדשים.

 

ידית שנפלה

בדלת רב בריח עדיין יכולות להתרחש תקלות שמתרחשות בדלתות רגילות, ביניהן ידית שנופלת. זה יכול לקרות עקב הפעלת לחץ רב על הידית או פשוט בגלל שחיקה של החלקים השונים לאורך הזמן. כל מה שצריך לעשות הוא להתקין את הידית מחדש ולחזק אותה, או להחליף אותה בידית חדשה.

 

דלת וצירים שחוקים

אם אתם שומעים חריקה של הדלת זה יכול לקרות בגלל הצירים או בגלל הדלת עצמה. מדובר לרוב בבלאי טבעי או בהיחשפות של הדלת והצירים לחומרים שונים שפוגעים בה. במקרה כזה אפשר להוריד את הדלת ולהחליף את הצירים, להשתמש בחומרי איטום כאלה ואחרים וכדומה.

 

לסיכומו של דבר

דלתות רב בריח הן בחירה מצוינת להגברת האבטחה של הבית או בית העסק שלכם. קיימות שלל תקלות שיכולות להתרחש בדלתות רב בריח, כשבחלקן יהיה צורך לחזק חלקים קיימים ובחלקן תצטרכו להחליף את הרכיבים השונים. רצוי לא לדחות טיפול בתקלות אלה כדי למנוע מבעיות להצטבר.

אם אתם רוצים לפתור את הבעיה ולמנוע ממנה להתרחש שוב מומלץ לפנות לאנשי מקצוע בתחום שיוכלו לעזור לכם להחזיר את הדלת לפעילות תקינה.

דלת רב בריח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תיקון כיורים

כיור הוא אחד מהמתקנים הנפוצים ביותר בבית, ולא נדיר שהוא יפתח בעיות לאורך זמן. החל מנזילות וסתימות ועד צנרת וברזים פגומים, ישנן בעיות רבות שיכולות

קרא עוד »