חיפוש

החזרי מס רטרואקטיביים

לא אחת קורה שאנחנו כל כך רגילים לשלם את המיסים שדורשים מאיתנו, עד כי אנחנו בכלל לא בודקים כמה אנחנו משלמים ולמה. כך נוהגים רוב האזרחים במדינה, וכתוצאה מכך רבים מאיתנו משלמים מיסים גבוהים מידי. זה נשמע אבסורד, כי איך יכול להיות שאנחנו מתלוננים על גובה המיסים, לא בודקים כמה אנחנו משלמים ובסוף "תורמים" את הכסף לרשות המיסים? ויחד עם זאת, זה המצב אצל רבים מאיתנו. לכן הגיע הזמן שניקח את העניינים לידיים ונבדוק האם לא יכול להיות שגם אנחנו, כמו רבים אחרים במדינה, שילמנו יותר מידי בשנים שחלפו?

שטרות יורו

הגשת בקשה עבור שנים שחלפו

לא כל האזרחים במדינה יודעים, אך אל רשות המיסים אפשר לשלוח בקשות להחזרי מס גם בצורה רטרואקטיבית. אם, לדוגמא, הייתה שנה שבה לא עבדתם כל השנה אך שילמתם מיסים כאילו כן עבדתם שנה מאלה, מדוע שלא תגישו בקשה להחזרי מס? אומנם זה נכון שאי אפשר להגיש בקשה כזאת אחרי שחלפו עשר שנים מהמקרה, אך אם חלפו עד שש שנים, זה בהחלט אפשרי. יתרה מכך, אם עד היום חשבתם שכל מה שקשור לרשות המיסים מאוד מורכב ומסובך, בוודאי תשמחו לדעת שזה כבר לא המצב. היום הכול עובד בצורה יותר יעילה גם ברשות המיסים ולכן אין סיבה לחשוש מבירוקרטיה מטרידה.

מה עושים אם בכל זאת צריך עזרה?

אם בכל זאת אתם לא מסתדרים, לא מבינים אם מגיעים לכם החזרי מס או מה עליכם לעשות כדי לקבל את הסכום שנדמה לכם שמגיע לכם, דעו שאתם לא לבד. רואי חשבון, יועצי מס ומומחים אחרים בתחום יוכלו לעזור לכם, אז למה שלא תפנו אליהם עוד היום? מומחים כאלה יוכלו לברר עבורכם כל מה שצריך ובנוסף, הם גם יוכלו לשלוח בשמכם את הבקשה. רשות המיסים עובדת בצורה מאוד יעילה מהרגע שהבקשות מגיעות לפתחה, כך שסביר להניח שגם אתם תקבלו את הכסף שמגיע לכם מהר מאוד. אומנם לא תמיד הסכומים מאוד גדולים, אך מה שמגיע לכם מגיע, אז מה פתאום שתוותרו על כך?

 

לפרטים: https://watchlaterapp.com

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא