חיפוש

איך לבחור עורך דין צבאי באינטרנט

איך לבחור עורך דין צבאי באינטרנט

 

מערכת המשפט הצבאית מתנהלת בצורה שונה ממערכת המשפט האזרחית. אנשי קבע ואזרחים עובדי צה״ל כפופים לחוק השיפוט הצבאי ועלולים למצוא את עצמם בבית דין צבאי בנסיבות שונות. במקרים מסוימים בית המשפט הצבאי מחמיר יותר בנושאים מסוימים, כמו למשל עבירות סמים, מאשר בתי המשפט האזרחיים.  אך כמו בכל מערכת שיפוטית, הנאשם זכאי לייצוג משפטי ואף חייב ייצוג משפטי על מנת להתמודד עם ההאשמות העומדות נגדו. ייצוג משפטי בבת משפט צבאי מחייב עורך דין המכיר את חוק השיפוט הצבאי וכל מערכת החוקים הרלוונטית לנושא. מדובר בתחום נישה הדורש התמחות מיוחדת ולא כל עורך דין בשוק מתאים לייצג מול בית דין צבאי.

 

חיפוש עורך דין צבאי בעזרת האינטרנט

 

חיפוש מהיר בגוגל יכול להביא אתכם לאתרים של עורכי דין המתמחים בדין הצבאי, אך בטרם תפנו לעורכי דין מומלץ שתלמדו קצת את הנושא. תמיד רצוי להגיע לפגישה עם עורך דין כאשר יש לכם כבר ידע מקדים לגבי המקרה הזכויות, הדינים, התקדימים המשפטיים וכו׳ של המקרה הרלוונטי עבורכם. באינטרנט תוכלו למצוא מידע רב לגבי כל נושא. לאחר שקראתם קצת בנושא תוכלו להמשיך בחיפוש.

 

כאשר אתם מחפשים עורך דין צבאי חשובים לכם מספר דברים עקריים:

 

  • עורך דין הבקיא בדין הצבאי ובעל אישור לייצג בפני רשויות הצבא. הצבא הוא זה שמעניק את האישור לעורך הדין וללא אישור לא ניתן להופיע בפני בית דין צבאי.
  • עורך דין בעל ניסיון רלוונטי למקרה שלכם. ישנם מקרים רבים שבהם יש צורך בייצוג משפטי בפני רשויות הצבא. אלו יכולות להיות עבירות רכוש, עבירות נשק, עבירות מין, עבירות סמים, עבירות ביטחוניות ועוד; מומלץ מאוד לחפש עורך דין צבאי בעל ניסיון בתחום הרלוונטיים להאשמות כלפיכם.

 

במקרים רבים עורכי דין צבאיים גם מגיעים לכותרות בעקבות מקרים מיוחדים אשר זכו לעניין ציבורי. אל תחששו לחפש בגוגל את שם העורך דין, כך תיחשפו לעוד מידע על עיסוקיו מהתקשורת.

 

לאחר שיש לכם מספר טלפונים של עורכי דין התחילו להתקשר ולהתעניין לגבי המחירים. נכון שמחירים הם לא הכל, אך בהחלט צריך לקחת אותם בחשבון. תנו גם משקל לכימיה האישית בינכם לבין העורך דין וכך תובטח לכם בחירה מוצלחת של עורך דין צבאי.

צבא ובטחון
צבא ובטחון

 

החשיבות של ייצוג משפטי

 

ישנה חשיבות גדולה לייצוג משפטי מול רשויות הצבא. זה נכון לגבי חיילים הנאשמים בעבירות במהלך שירותם הצבאי כפי שזה גם נכון לגבי אנשי קבע הנאבקים מול הצבא לגבי תנאי הפנסיה. ללא ייצוג משפטי באמצעות עורך דין צבאי המכיר את הנושאים הרלוונטיים המערכת הצבאית עלולה לרמוס את זכויות החייל ולהטיל עליו עונשים כבדים. עורך דין צבאי יכול לסייע להשגת הסדרים נוחים יותר עבור החייל. במקרה שאתם עומדים בפני הליך שיפוטי, אל תהססו לפנות לייעוץ אצל עורך דין צבאי.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא