חיפוש

דלקת קרום המוח בשל שירות צבאי: לאיזה עורך דין יש לפנות?

חיילים בשירות סדיר או קבע יכולים להתייעץ עם עורך דין בכל חשד לרשלנות רפואית.

עם זאת, חשוב לבחור את עורך הדין המתאים ולבדוק את ההתמחות שלו.

התייעצות עם עורך דין היא בדרך כלל חלק בלתי נפרד מתהליך הגשת תביעה. ספציפית במקרים של דלקת קרום המוח שלא אובחנה נכון או בזמן, צריך למצוא עורך דין שמכיר את התחום ויכול ללוות את הניזוק.

 

כך בוחרים את עורך הדין המתאים

יש לזכור כי קיימים הבדלים מסוימים בין התנהלות משפטית במקרים של רשלנות רפואית בדלקת קרום המוח באזרחות לבין רשלנות רפואית במהלך השירות הצבאי. בנוסף, צריך להביא בחשבון עורכי דין שמתמחים בהגשת תביעת רשלנות רפואית עבור חיילים בשירות סדיר לעומת חיילים בשירות קבע.

כך שבשלב הראשון צריך לסנן בין עורכי דין על פי תחומי ההתמחות שלהם. למרות שמדובר על דלקת קרום המוח בשל שירות צבאי, צריך להבין שהגשת תביעת רשלנות רפואית נידונה בבית המשפט על פי דיני הנזיקין וכחלק מתביעה אזרחית. אז כדי להגיש תביעה אזרחית, לא מספיק למצוא עורך דין רשלנות רפואית אלא צריך לבדוק האם הוא יכול לטפל גם במקרים של חיילים.

כמו כן, אפשר לדעת לאיזה עורך דין לפנות על פי המלצות שיש עליו. האפשרות הכי נוחה היא לאסוף המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה. אם לא מכירים באופן אישי אנשים שהשתמשו בשירותי עורך דין לצורך הגשת תביעת רשלנות רפואית, ניתן גם להרחיב את החיפוש באמצעות מידע מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

 

היכרות עם אופי המחלה

התפקיד של עורך הדין הוא לנסח את התביעה, אך סביר להניח שידע רפואי ספציפי בנושא של דלקת קרום המוח לא יזיק ואף יועיל. אם רוצים לבחור עורך דין מקצועי, צריך לבדוק האם הוא מכיר את האופי של המחלה.

באמצעות היכרות עם אופי המחלה, יש סיכוי גבוה יותר שעורך הדין יידע איזה נתונים לשלב בתוך כתב התביעה וכיצד לבסס את טענת הלקוחות.

 

את מי תובעים – את הרופא או את המפקדים?

העורך דין שאליו פונים על רקע מקרים של דלקת קרום המוח בשל שירות צבאי צריך להבין את המורכבות והרגישות של הנושא. בין היתר, זה איש המקצוע שאיתו מתייעצים כדי לדעת את מי לתבוע: את הרופא או את המפקדים. בחלק מהמקרים, יכול להיות שהתביעה תצטרך לכלול בתוכה גם התייחסות אל גורמים רפואיים שונים, החל מהחובש בבסיס ועד בית החולים שאליו פונו החיילים.

מכל האמור לעיל ניתן להבין את החשיבות של בחירת עורך דין מנוסה. אם רוצים למצות את האפשרויות המשפטיות ולהשיג פיצוי כספי נאות, יש להציב את מספר שנות הניסיון של עורך הדין שמתמחה ברשלנות רפואית בראש סדר העדיפויות.

 

פרצוף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא